2013… 14

 
GODMORGON NYÅRSAFTON. ville inte lämna min otroligt varm och mjuka säng imorse, kändes som jag sov på moln. Inatt när jag lägger mig kommer förmodligen rummet snurra och jag kommer kanske inte vakna lika utvilad som idag. På tal om ingenting. Har precis gjort mig iordning, ska ta bilen och åka mot Tuna Park för årets sista arbetspass. Nästa gång vi hörs befinner vi oss i ett helt nytt år med nya möjligheter och chanser att misslyckas och lära. Så jag vill passa på att önska er ett riktigt gott nytt år! 
HANNA | |
#1 - - Triang:

Om du inte visste det, gå in på blogg.se. Du kommer se att din blogg är med på vänster sida ->

#2 - - Sara ★ :

åh vilken fin necessär

Svar: Tack så mycket, älskar den! :)
Hanna Alm

#3 - - Fanny:

Åh vart kan man hitta necessären? :)

Svar: Det är egentligen en liten väska som jag tagit bort banden på, kommer ifrån scorett :)
Hanna Alm

#4 - - Hanna♥:

jättesöt neccesär

Svar: Tack så mycket :)
Hanna Alm

Upp