2013

 
tjugohundratretton har varit ett år utöver det vanliga. Med förväntingar som övergick till besvikelser, och vidare till kanske ännu bättre alternativ. Jag startade året med att röra om i grytan, ändra på vardagen och vände blad. Jag blev ett år äldre, sprang ut i en vitklänning hand i hand med världens äldsta och bästa vän. Jag lämnade skolbänken bakom mig när sommar gick mot höst och spenderade timmarna på världens bästa arbetsplats. Lärde mig äta frukost, fick en förkärlek till Sushi och besökte tre olika länder. 
 
2013 har varit ett lärorikt år, jag har hittat den personen jag tappade bort för några år sedan och har vuxit på så många olika sätt, jag har klarat mål jag aldrig trodde jag skulle och lärt mig att livet aldrig blir som planerat. I år har jag inte blivit kär eller vunnit miljoner på lotto, men jag är känner mig färdig och redo 2014. Då blir jag ett år äldre allt annat är väldigt oklart. 
 
 
 
 
HANNA | |
Upp