21

Beskriv året med tre ord.
Nyttigt, lyckligt och lärorikt

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
I’m not the only one – Sam Smith . Latch - Disclosure, Sam Smith . Ed Sheeran - Thinking out loud 

Vart reste du under 2014?
USA - Florida 
 

Har du blivit bättre på något?
Våga säga Nej.

Vad var extra bra?
Att jag kom in på Texilhögskolan och i sin tur flyttade till Borås. 

Lärde du känna några nya människor?
JA! Så många nya fina männsikor, både på THS och på min nya arbetsplats! 

Bästa valet du gjorde?
Att jag började studera till Textilekonom, ångrar det inte en sekund! 

Vad var din största framgång på jobbet 2014?
Mina två nya jobb, först att jag fick chansen att jobba inom en ny branch på Scorett, kul och lärorikt. Sen att jag fick fortsätta jobba på Gina Tricot här i borås, där jag verkligen stortrivs! 

Största framgång på det privata planet?
Jag har flyttat hemifrån, lärt mig sova ensam! Och att jag klarat första halvåret utan studielån!
 
Vem saknade du?
Jordens finaste kisse, Ecko! 
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Jag tänker vara löjliga och säga att jag ska vara the best version of me! Träna hårdare, plugga ännu mer och ta vara på varendra dag och sluta tänka om det bara blir... så kommer jag... 
 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?
Jag tror 2015 kommer bli bättre! 

Vad kommer du sakna från 2014?
Åh jag kommer sakna Eskilstuna, bo hemma i huset, alla sommarkvällar i trädgården. Tiden på Tuna Park.

HANNA | |
Upp